کسب درآمد اینترنتی

درآمد اینترنتی واقعی - درآمدی ماهیانه بین 50 تا بیش از 1 میلیون تومان فقط با روزی 1 ساعت

کسب درآمد اینترنتی

درآمد اینترنتی واقعی - درآمدی ماهیانه بین 50 تا بیش از 1 میلیون تومان فقط با روزی 1 ساعت

سلام به همه دوستان عزیز
ما در این بلاگ سعی داریم شما رو با کسب درآمد اینترنتی آشنا کنیم و با آموزش های لازم و معرفی سایت های پر درآمد و معتبر بتونیم درآمدی قابل قبول و البته با پشتکار بیشتر درآمدی میلیون داشته باشیم.
دوستان عزیز توجه کنن کلیه راهنمایی ها و سایت هایی و بررسی هایی که در این وبلاگ صورت میگیره کاملا تست شده معتبر و با استفاده از تجربیات خود بنده و دوستان است.
امیدوارم بتونیم راهنمایی خوبی براتون تو این زمینه باشیم. ;)

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

بعضی از دوستان به ما پیام میدن که مثلا روزی 2000 تومن که پولی نیست!


یا چطوری میشه با این پول درآمد میلیونی داشت!!!


توضیحات بیشتر در ادامه ی مطالب.

یه توصیه خیلی مهم که میخوام به دوستان عزیز بگم اینه که اکثیر کسایی که برای اولین بار تو  این سایت ها ثبت نام میکنن از درآمد کم این سایت ها دل سرد میشن و خیلی زود کنار میکشن! که یه اشتباه فاحش تو این کاره! اولا برای این که بتونین تو این سایت های ptc درآمد خوبی داشته باشین باید صبر و حوصله داشته باشین و حدود یه چند ماهی تلاش کنین تا مثلا تو سایت پویا باکس به درآمد ماهی 200000 هزار تومن برسید!

بعد دوستان دقت کنن کار کدن تو یک سایت شاید حدود 10 دقیقه وقت شما رو بگیره ولی شما میتونی بعد یک الی دو ماه 200000 تومن فقط از یک سایت دربیارین!

این یعنی میتونین با ثبت نام تو سایت های دیگه درآمد هاتون رو بخ بیش از یک میلیون در سال برسونین اونم با چند تا سایت ( تو روز های آتی سایت های معتبر دیگه رو هم براتون معرفی میکنیم)


پس حداقل یک ماه تو این سایت ها فعال باشین بعد درباره ی ادامه کارتون تصمیم بگیرین!

دوستان عزیز دقت کنن این که مثلا برای سایت پویا باکس درآمد روزانه حدود 2000 تومن رو زدیم اولا دقت کنین این فقط از طریق کلیک های خودتونه! شما میتونین با سرمایه گذاری تو سایت یا جذب زیرمجموعه یا با خرید افزونه های موجود و متنوع تو سایت درآمد خودتونو بیشتر کنین!


و مطلب مهم تر این که قرار نیست فقط از یه سایت درآمد میلیونی داشته باشید!


ما در روز های آتی سایت های خارجی و نحوه کار تو این سایت ها رو براتون بیشتر توضیح میدیم تا با شروع کسب درآمد از این سایت ها درآمد خودتونو بیشتر کنین!


هر چه تو سایت های بیشتری فعال باشین به نسبت درآمد خودتون هم بیشتر میشه!


پس با ما همراه باشین تا با معرفی سایت های معتبر و بررسی دقیق این سایت ها راه رو برای کسب درآمد شما هموار کنیم!

نظرات (۱)

  • رضا محمدی
  • با سلام و عرض ادب

    دوستانی که میخوان از سایت های کلیکی کسب درآمد کنن میتونن از لینک زیر تو سایتی که میخوام معرفی کنم ثبت نام کنن. این سایت چندسالی هست که داره فعالیت میکنه  و توی این چندسال پرداختی منظمی داشته و نماد اعتماد الکترونیکی داره و در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده پس با خیال راحت میتونید تواین سایت فعالیت کنید و روزانه بین 50 تا 70 آگهی روی سایت قرار میگیره که نسبت به سایت های مشابه عدد بالایی هست . با تشکر

     www.partclick.ir/login.aspx?o=master

    (ایمیل منatp99911@yahoo.com )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی