کسب درآمد اینترنتی

درآمد اینترنتی واقعی - درآمدی ماهیانه بین 50 تا بیش از 1 میلیون تومان فقط با روزی 1 ساعت

کسب درآمد اینترنتی

درآمد اینترنتی واقعی - درآمدی ماهیانه بین 50 تا بیش از 1 میلیون تومان فقط با روزی 1 ساعت

سلام به همه دوستان عزیز
ما در این بلاگ سعی داریم شما رو با کسب درآمد اینترنتی آشنا کنیم و با آموزش های لازم و معرفی سایت های پر درآمد و معتبر بتونیم درآمدی قابل قبول و البته با پشتکار بیشتر درآمدی میلیون داشته باشیم.
دوستان عزیز توجه کنن کلیه راهنمایی ها و سایت هایی و بررسی هایی که در این وبلاگ صورت میگیره کاملا تست شده معتبر و با استفاده از تجربیات خود بنده و دوستان است.
امیدوارم بتونیم راهنمایی خوبی براتون تو این زمینه باشیم. ;)

آخرین نظرات
  • ۰
  • ۰

سلام خدمت بازدید کنندگان عزیز 


قبلا ار فعالیت در سایت ها و کسب درآمد حتما به این نکات توجه کنین...!


برای دیدن نکات و آموزش ها روی ادامه مطلب کلیک کنید.



نکته ی 1 : دوستان اکثرا کسایی که برای اولین بار در این سایت ها ثبت نام می کنن با درآمد کم روزانه ( حدود 150 تا 300 تومن) دل سرد میشن و همون اول بدون کلیک و فعالیت سایت رو ترک میکنن و دیگه ادامه نمیدن.


دقت کنین درآمد اصلی از ان سایت ها فقط از راه کلیک نیست...!


یکی از مهمترین روش های کسب درآمد از این سایت ها خرید زیرمجموعه های اجاره ای است شما میتونین با خرید زیرمجموعه اجاره ای و با تعویض کردن زیرمجموعه های غیر فعال و مدیریت های آن ها سودی بین 15 تا 30 درصد میرسین!


سود و درآمد دوم که در اکثر سایت ها این ماژول وجود داره خرید سهام و سرمایه گذاری در سایت است که سود های ماهیانه دارن هر چه قدر که پولتون تو سایت بمونه به مراتب سود ماهانتون بیشتر میشه. که برای سرمایه گذاری های طولانی مدت تو سایت ها خیلی میتونه تو کسب سود بیشتر بهتون کمک کنه.


نکته ی 2 : اکثر کسایی برای اولین تو این سایت ها ثبت نام می کنن مشکل عدم اعتماد دارند...!


شما میتونین به دو چند روش از سرمایه گذاری در این سایت ها مطمن بشن.

اولا تمام سایت هایی که ما در این بلاگ معرفی می کنیم کملا تست شده هستند و هر باکسی که مشکلی داشته باشی از بلاگ حذف یا اطلاع داده میشه بنابراین با خیال راحت میتونین تو سایت هایی که معرفی می کنیم فعالیت و سرمایه گذاری کنین.

روش بعد که خودتون تجربه میکنین و خیالتون راحت میشه از پرداختی سایت اینه که خدتون برای چندین در سایت فعالیت کنین و بعد از کسب حداقل برداشت (که معمولا در اکثر سایت ها 2000 تومان است) رسیدین میتونین به حساب بانکیتون برداشت بزنین و بعد از این پول به حساتون واریز شد و خیالتون از معتبر بودن سایت و پرداختی داشتن سایت راحت شد میتونین فعالیت در سایت رو ادامه بدین. برای مثال سایت پایتخت باکس که درآمدی روزانه حدود 250 تومان شما میتونین با 8 روز فعالیت در این سایت حداقل برداشتی یعنی 2000 تومان را کسب کرده و برداشت برنن.


روش بعدی رفتن به انجمن سایت و قسمت اثبات پرداختی ببینین که کاربران برداشتی داشتن یا نه   


نظرات (۲)

سلام 
ممنون از حضورت وممنون از راهکارای پیشنهادیت 
پاسخ:
خواهش میکنم دوست عزیز ، موفق باشید
  • رضا محمدی
  • با سلام و عرض ادب

    دوستانی که میخوان از سایت های کلیکی کسب درآمد کنن میتونن از لینک زیر تو سایتی که میخوام معرفی کنم ثبت نام کنن. این سایت چندسالی هست که داره فعالیت میکنه  و توی این چندسال پرداختی منظمی داشته و نماد اعتماد الکترونیکی داره و در ستاد ساماندهی پایگاه های اینترنتی ثبت شده پس با خیال راحت میتونید تواین سایت فعالیت کنید و روزانه بین 50 تا 70 آگهی روی سایت قرار میگیره که نسبت به سایت های مشابه عدد بالایی هست . با تشکر

     www.partclick.ir/login.aspx?o=master

    (ایمیل منatp99911@yahoo.com )

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی